Volumaize

   Volumaize, som sagt fick hem det igår.. Testade det tillsammans med NO-Xplode. Körde NO-Xplode ca 30 min innan träning, och volumaize under träningen. Har aldrig kännt liknande pump, svettades som en gris och var stark som en häst..
   Så Volumazie är något jag rekommenderar starkt tillsammans med NO-Xplode. Nedanför bilden kan ni läsa hur http://www.gymgrossisten.se skriver om detta underverk! hehe



Det finns mänder av kosttillskott som är ämnade att ta före och efter träningen, men det finns få som är anpassade för att ge direkt effekt under träningen.

BSN lanserar nu konceptet N-Training™ med ett kosttillskott som verkar "här och nu" under träningen och ger maximal uthållighet, muskelkraft och energi för alla idrottare! Tillskottet heter VOLUMAIZE® och innehåller lättabsorberade kolhydrater, essentiella aminosyror och elektrolyter i en perfekt kombination.

Vad kan jag förvänta mig av VOLUMAIZE® under träningen?

  • Ökad prestationsförmåga oavsett idrott
  • Ökad uthållighet
  • Maximal muskelstyrka
  • Effektiv återhämtning
  • Optimalt upptag av kolhydrater och aminosyror
  • Vätskebalans
  • Elektrolytbalans
  • Minskad muskeltrötthet under träningen
  • Muskeluppbyggnad
  • Effektiv ATP syntes
  • Ökad proteinsyntes

Dosering:
Träningsdag: 2 skopor blandas med 6dl vatten och drick före och under passet
Vilodag: 1 skopa blandas med 3 dl vatten på morgonen

Använd i 12 veckor och gör sedan uppehåll i 4 veckor


Jesper

BEACH 2010


Kommentarer
Postat av: tessan

Svar: Ja jag vet, helt underbart snygg men jag hittar den inte i butik någonstans. Dom har märket men inte just den jackan :(

2009-11-26 @ 18:48:49
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Hult

Är den drickbar?:P

2009-11-30 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0