Morgon solen skiner lite(?)


Snygg tjej, grrrr.

Hahhaha, alltså jag vaknade upp ur min fina drömm alldeless nyss.. När jag ska ta första klivet (alltså upp ur sängen) Då känner jag att jag har sån jävla träningsverk i hela kroppen... Främst i korsryggen från benpasset i lördags och övningen marklyft, stört vad det har tagit... Ioförsig så har jag aldrig kört den övningen ordentligt förut, men det måste jag börja med!!!
Ska till skolan snart, inte så kul.. Menmen.. slutar 5 idag... Så pga. att jag slutar så sent och att jag har träningsverk i hela kroppen så blir det ingen träning idag :)

Snart kommer de :D

Lägger upp några nya armövningar idag.. Kanske blir dem sista innan vi går över på någon annan muskelgrupp..


Jesper

BEACH 2010

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hahahaha ser att du kört mycket bröst ;)!

2009-11-24 @ 16:31:48
Postat av: Nandorf

hahahah pajas

2009-11-24 @ 16:49:13
URL: http://rookieworkout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0