Morgonpass

Tjena bloggis!
Har varit och kört ett morgonpass nu. Bröst.

Dagen började med att jag käkade två mackor och drack en NO-Xplode.

Sedan åkte jag till gymmet körde crosstrainern i 15min, lite tänjning. Sen ett bröstpass. Började med hantelpress sen uppåtlutad bänkpress sen körde jag en slags bänkpress i maskin med lite rundare rörelse. Avslutade med flyes i kabelmaskinen.
Sen 5min crosstrainer och 15min strech, ska satsa mycket på streching nu, känns som det kan behövas.
Ska även till gymmet i Ösmo sen och köra Triceps och mage.

Första gången jag ska träna två pass på en dag, undra om det är bra att kombinera bröst och triceps, vem vet, det är bara att testa sedan utvärdera! Ni kommer kunna läsa om de! :)


Nu ska jag käka lunch, sedan en lektion för att sedan käka lunch igen :)

Åter

Jesper

BEACH 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0