Date

Nu är det så här va

Att jag vill börja med att GRATULERA DOUGLAS för att han vann bodys tävling (tack vare mig typ)
Såhär kommer omslaget se ut i Januari!


Men en sak till... Douglas vill gå på en romantisk date, han är redo att träffa kvinnan i sitt liv.. Så känner du att du vill träffa Dogge över en fika eller vad det nu blir, skriv en kommentar, eller skicka ett mail till mig på facebook Jesper Nandorf.. Men innan ni får träffa honom, så kommer jag att testa er.. För endast den bästa är bra nog!!!!!!

Tillslut vill jag bara säga grattis igen, så GRATTTIS

Jesper

Kommentarer
Postat av: tessan

oj härmar mig lite och försöker ge folk dateer! ;)

2009-12-06 @ 16:36:19
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Adam

oj fan grattis!

2009-12-06 @ 16:51:29
Postat av: Anonym

kom igen Tessan och gå på en date med Douglas

2009-12-06 @ 23:48:37
Postat av: doggeeee

jag tror visst du behöver en replik Nandorf

2009-12-09 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0