Dålig uppdatering

Som rubriken säger... Dålig uppdatering men imorgon börjar vi med programen. Anders ska köra max-set, vilket innebär att han ska köra 6-; 5-; 4-; 3-; 2-; 1rep.  Jag kommer köra uthållighets träning om 4* 10-12rep. Vi kommer köra det här i 7 veckor nu sen ska vi göra testerna igen, hur mycket vi har utvecklats. Sen ska vi byta så jag kör max-set och Anders kör uthållighet.

Detta kommer bli riktigt bra, längtar bara till att få se hur mycket vi har utvecklats. Kommer Anders ta 90kg i bänk? Kommer jag att göra 30st lyft på 60kg i bänk? Kommer Anders ta 120 i chins? kommer jag göra 20? Detta återstår att se. Ni kommer kunna läsa om hur det har gått om 7veckor.. Tillsdess kika in för att läsa hur träningen går, och hur Anders lockar till sig blondiner med sina stora muskler....

ÅTER!

Jesper

BEACH 2010

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag hoppas du inte var ironisk med det sista! ;)

2009-12-13 @ 22:56:50
Postat av: Nandorf

haha, neej.. gillar inte ironi, man vet aldrig när någon skojar ;)

2009-12-14 @ 09:46:01
URL: http://rookieworkout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0